Gastouderopvang waar sfeer en gezelligheid voorop staan.

Wij zien klachten als een uitdaging om ons werk te verbeteren

Onze doelstelling is natuurlijk dat u (vraag- of gastouder) geen klachten heeft over de werkwijze/behandeling van Kids & Care gastouderbureau. Toch kan het voorkomen dat u het ergens niet mee eens bent.

Vanaf 1 januari 2016 kunnen ouders en oudercommissies met vragen en klachten terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang (www.klachtenloket-kinderopvang.nl). Kan er geen oplossing worden bereikt, dan is er de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de De Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. E.e.a. is tot stand gekomen naar aanleiding van een wetswijziging.

Per genoemde datum is Kids & Care aangesloten bij De Geschillencommissie Kinderopvangopvang en Peuterspeelzalen. Hierdoor zijn zowel het Klachtenreglement als de Algemene Voorwaarden gewijzigd.

De meest actuele versie van beide documenten leest u hieronder:

Algemene voorwaarden bekijken Klachtenregeling bekijken

 

We zeggen wat we doen en doen wat we zeggen.